Lebih Artikel

Tuesday, December 17, 2013

1.Parking Tempat yang Betul Part 1


Salam Sejahtera. Saya merupakan pengasas daripada ParkingDuit. Sebelum tu saya ingin memperkenalkan diri. Nama saya ada Al-lamak. Merupakan seorang yang amat suka ilmu. Kajian-kajian mengenai sains kekayaan di internet bermula saya menelaah buku-buku ilmiah yang dihasilkan oleh Adam Khoo,iaitu  jutawan internet yang mempunyai nama bertaraf antarabangsa . Berumur 26 tahun dan berasal dari Singapore.
Sedikit review untuk Biodata Adam Khoo
Adam Khoo is a successful entrepreneur,
a best-selling author and a peak
performance trainer. He became a selfmade
millionaire by the age of 26 and
now he owns and runs several businesses
in education, training, event management
and advertising, all with a combined annual turnover of over $30
million. Adam is the Founder, Executive Chairman and Chief
Master Trainer of Adam Khoo Learning Technologies Group Pte
Ltd. Besides, he is a director of seven other private companies.
Adam is also a member of the Singapore Chapter of the Young
President’s Organization (YPO).
Hasil ini telah dilakukan dengan penuh teliti dan minat. Seninya amat cantik dan pasti akan menambat hati anda. Kos Permulaan dan Kos Selenggara yang sedikit namum pulangan yang lumayan. Berita baek untuk anda ialah risiko nya tiada.

Sebelum saya teruskan penulisan ini, saya nak tanya adakah anda sudah bersedia untuk Parking Tempat Yang Betul untuk Sambil Memegang bekas untuk mendapat duit dari Internet?

Untuk posting yang akan datang saya kepilkan topik-topik yang akan dibincangkan untuk masa hadapan.

Parking 1 #1: Affiliate Marketing

Parking 2 #2: eBay

Income 3 #3: Produk Maklumat/Produk Digital

Dan juga sebelum saya kongsikan kepada andan kenapa 98% orang gagal dalam bisnes internet.

Ctrl + D blog ini agar tidak terlepas dengan update-update terbaru dan berkualiti.

No comments:

Post a Comment