Lebih Artikel

Saturday, December 28, 2013

Mengapa 95% daripada Usahawan Internet Gagal?


Adakah anda tahu bahawa hanya 5% daripada mereka yang meneroka dalam talian boleh menjana wang dari peluang yang  besar ini! Mengapa begitu? Dalam pos ini saya akan bongkarkan sesuatu kepada pembaca sekelian.
Mari kita lihat beberapa sebab-sebab utama mengapa 95% daripada usahawan internet gagal untuk menjana wang dari internet.


Sebab # 1: Mereka mendengar nasihat dari orang yang salah dan tertipu




Kebanyakan orang yang mencari peluang dalam internet adalah orang-orang yang
tidak berpuas hati dengan keadaan semasa mereka. Mereka adalah sama seperti keluar
kerja atau tidak berpuas hati dengan pekerjaan mereka sekarang. Kebanyakan mereka perlukan
wang. Kebanyakan mereka mahu mengubah hidup mereka. Ini mewujudkan peluang bagi orang-orang jahat untuk datang dan butakan mata mereka dengan tawaran yang menarik yang sentiasa berakhir menjadi janji-janji kosong.

  •  Mereka mengkritik lain yang dipanggil 'guru'  dan mendakwa produk tersebut adalah membazir dan penuh dengan janji-janji kosong.
  •  Mereka mendakwa begitu kerana mereka letih dan marah bahawa mereka membuat keputusan untuk melangkah keluar dan membantu anda untuk mendapatkan wang, dan untuk membalas dendam pada 'guru'.
  •  Mereka mengumumkan harga mereka untuk menjadi $ 9997 tetapi mereka mengenakan anda, tidak $ 997, tidak $ 97, tetapi hanya $ 47 hari ini ... Dan
  • mereka sanggup memberi anda satu lagi diskaun $ 10 jika anda cuba untuk melihat halaman pertama.
  • Semua jenis sampah telah berlaku dan di dalam dunia maya, tetapi lebih ramai orang yang jatuh untuk itu. mereka cuba sistem dan akhirnya mengetahui bahawa ia tidak berfungsi langsung. Dan mereka menyerah!



Reason #2: Mereka yang penuh dengan ilmu sehingga keliru mahu memulakan

Ya, perniagaan Internet adalah satu topik yang besar dan ia mengambil banyak
masa untuk menguasai setiap satu daripada mereka. Kebanyakan newbies pergi
talian untuk menerima begitu banyak maklumat yang mereka tidak lama lagi mendapatkan
keliru dan tidak tahu di mana untuk bermula dengan betul. Jika anda salah langkah pertama
anda, anda pasti pergi kw tempat yang anda tidak ketahui dan berakhir dengan berputus asa.



Reason #3: Terlalu banyak membaca sehinggakan mengenepikan tindakan


Inilah sebab utama mengapa ramai orang gagal. Mereka hanya pergidalam talian dan membeli ebook dan kursus-kursus latihan. Mereka menghabiskan banyakmembaca masa dan menonton untuk menimba ilmu pengetahuan membuatwang dalam talian. Oleh kerana perniagaan Internet adalah satu topik yang besar,mereka akan mencari kursus-kursus lain sebelum sajian yang mereka lakukan. Dan mereka terus membaca dan menonton. tiada tindakan diambil, tidak bermakna hasil!


Reason #4: Kekurangan Dalam Fokus


Terdapat kursus-kursus latihan terlalu banyak dan membuat wang dalam taliansistem pada masa kini. Setiap satu atau dua hari anda akan melihat baruproduk yang dipromosikan di pasaran.Setiap satu daripada produk-produk ini akan berjanji untuk membuat anda $ XXX dolar dalam Bulan YYY menggunakan rahsia ZZZ yang tidak pernah didedahkan sebelum ini. Daripada ketamakan dan rasa ingin tahu, ramai orang akan cuba satu program selepas yang lain, dan akhirnya kehilangan fokus, yangkemudiannya membawa kepada kegagalan.


Reason #5: Berputus asa ketika hampir berjaya


Perniagaan internet mengambil masa untuk menghasilkan keputusan. Anda tidak boleh

mengharapkan untuk mendapatkan Rm1100 sehari selepas anda melancarkan laman web. Tetapi kerana kebanyakan newbies memerlukan wang segera, mereka hanya akan mengharapkan keajaiban yang berlaku. Dan selepas satu bulan, jika mereka tidak pernah melihat apa-apa yang berlaku, mereka hanya menyerah.Apa yang ingin saya tekankan disini adalah bahawa jika mereka terus melakukan apa sahaja yang mereka lakukan, dengan cara yang konsisten, hasilnya pasti akan datang dalam bulan kemudian, apabila segala-galanya telah sempurna di tempat.Dan sekali momentum yang dibina, wang itu hanya datang secara automatik

Ya, ia telah berlaku kepada ramai pemasar yang lemah sebelum ini. jika mereka mampu melakukannya, mengapa tidak anda?

No comments:

Post a Comment